Paljon on taas kuukauden aikana tapahtunut. Paljon mietittävää ja jaksettavaa, vaikka onkin ollut hyvin vapaata.

Alan taas panikoimaa lääkärille tullutta aikaa. Ensin käynti rtg:ssä eli röntgenissä ja sen jälkeen lääkärillä. Hoitajan roolissa, ohjaistaminen ja neuvominen on ollut minulle arkea, mutta potilaan rooliin on minun vaikeampi heittäytyä. Onneksi panikointi hetkinä, minulla on ystäviä ympärillä , jotka tukevat ja yrittävät helpottaa oloani. 

Pääsiäinen meni nopeasti. Kävin eräissä tupareissa parhaiden kavereideni kanssa, kuuntelemassa uusien tuttavuuksien bändiä ja kuulin osan miehistä harrastavan salilla käyntiä eli pingiksen pelaamista. Youtuben avulla olen löytänyt myös uutta musiikkia.

Olen aina halunnut käydä Venäjällä. Ja viime viikolla siellä kävin. Matkasin kavereideni kanssa maanantai illasta laivalle ja seuraavana päivänä olimmekin jo Pietarissa ja keskiviikkona takaisin suomessa. Matka oli lyhyt, mutta lievittäpä hieman matkakuumettani. Pidin Venäläisestä kulttuurista, kirkot olivat ihanan näköisiä ja ruoka hyvää. Ihmiset eivät kyllä kovinkaan hyvin osanneet Englantia , joten kieli muuri tuli vastaan jo ensimmäisessä ruokapaikassa. Englannin kielinen ruokalista pelasti aamupalan saamisen :)IMG_4617-normal.jpgIMG_4628-normal.jpg